Επιλογή Σελίδας

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2310552438 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.

Επιστροφές προιόντων γίνονται δεκτές μόνο στις εξής περιπτώσεις:

1) Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας και μόνο για προϊόντα με άμεση διαθεσιμότητα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα επιστροφής. Τα προϊόντα γίνονται δεκτά μόνο αν επιστραφούν στην κατάσταση στην οποία εστάλησαν, χωρίς να έχει παραβιαστεί ή αλλοιωθεί η συσκευασία τους. Τα χρήματα επιστρέφονται στον πελάτη/καταναλωτή εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους από το ηλεκτρονικό κατάστημα ως επιστροφή, εφόσον πληρούν τους όρους επιστροφής και συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς ή του τιμολογίου που εκδόθηκε για την αγορά τους.
Σε περίπτωση πληρωμής μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω πιστωτικής κάρτας , η επιστροφή των χρημάτων γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας σε τραπεζικό λογαριασμό που ανήκει στον πελάτη κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ,εντός 30 ημερών , και από την επιστροφή αφαιρούνται τυχόν τραπεζικά έξοδα, κρατήσεις ή έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας θα καλύπτονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα μόνο στην περίπτωση λάθους στην εκτέλεση της παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία μετά την αποστολή της από το κατάστημα τότε χρεώνεται τα έξοδα αποστολής προς αυτόν και επιστροφής στο κατάστημα.

2) Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην εταιρία μας καλώντας το 2310552438 για να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.

3) Λάθος προιόντα
Όροι και τρόποι επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει λάθος από εμάς:
α. Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το κατάστημα για να λάβετε σχετικές διευκρινήσεις για την αίτησης επιστροφής που υποβάλλεται ηλεκτρονικά με e-mail στο [email protected] αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες όπως ημερομηνία αγοράς , αριθ. παραστατικού κ.α. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 5 ημερολογιακές ημέρες
β. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για τη κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρίας μας.
γ. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης.
Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 30 ημερολογιακών ημερών, αφού αφαιρεθούν τα τυχόν μεταφορικά κόστη.
Τέλος επισκεφτείτε το κατάστημα μας έχοντας πάντα μαζί σας το σχετικό παραστατικό αγοράς του προιόντος .
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο τηλ. 2310552438 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε για την άμεση εξυπηρέτηση σας.

Ακύρωση παραγγελίας

1. Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο [email protected] εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από το [email protected] αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας β) με ενημέρωση στο τηλεφωνικό μας κέντρο, στο τηλ. 2310552438, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας , γ) με επίσκεψη στο κατάστημα αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας .Χωρίς τον αριθμό παραγγελίας δεν θα μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε . Εάν έχουν δοθεί προς αποστολή και ακυρώσετε την παραγγελία μετέπειτα, επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα.
Το helenscare.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το helenscare.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος αν δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση σχετικά με την πορεία της παραγγελίας , τον χρόνο παράδοσης αλλά και για τυχόν απορίες μετά την παράδοση μπορείτε να
1. Επικοινωνήσετε στο τηλ 2310552438
2. Να αποστείλετε mail στο [email protected] ή  στη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας
3. Να επισκεφτείτε αυτοπροσώπως το κατάστημα

Πολιτική Τιμολόγισης

Οι τιμές των προιόντων στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α αλλά όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία προστίθενται στη συνολική τιμή κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της ιστοσελίδας μας .Σε περίπτωση λάθους ή ασυμφωνίας στην τιμή των υπό παραγγελία προιόντων σας δίνουμε την δυνατότητα της επιβεβαίωσης ή ακύρωσης της παραγγελίας σας και επιστροφής των χρημάτων σας.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα της αλλαγής τιμών χωρίς πρότερη ειδοποίηση με την επιφύλαξη οι ενδεχόμενες αλλαγές να μην επηρεάσουν τις παραγγελίες για τις οποίες σας έχει ήδη αποσταλεί Επιβεβαίωση Παραγγελίας.
Από την στιγμή που έχετε επιλέξει όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε, αυτά θα έχουν προστεθεί στο καλάθι αγορών σας και το επόμενο βήμα είναι να προωθήσετε την παραγγελία και να πληρώσετε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα της διαδικασίας αγοράς, συμπληρώνοντας ή επαληθεύοντας τις πληροφορίες που σας ζητούνται σε κάθε βήμα. Περαιτέρω, κατά τη διαδικασία αγοράς, πριν την πληρωμή, μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Επίσης, αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, το αρχείο με όλες σας τις παραγγελίες είναι διαθέσιμο στο πεδίο “Ο Λογαριασμός μου”.

Μετάβαση στο περιεχόμενο